Klant plotseling bij Radar en afdeling 'nee' van ING: de populairste artikelen van 2021

Klant plotseling bij Radar en afdeling 'nee' van ING: de populairste artikelen van 2021

Een klant die plotseling bij Radar zit en klaagt over zijn hypotheekadvies, de afdeling 'nee' van ING en hypotheekrente. Deze onderwerpen zijn het afgelopen jaar trending op AM-web. Uiteraard mogen ook enkele spraakmakende Kifid-zaken niet ontbreken in deze top tien van populairste artikelen op onze site.

  1. Met stip op een: Een Brabantse hypotheekadviseur schrok zich een hoedje toen hij in april van vorig jaar zijn klant bij tv-programma Radar zag zitten. Tot grote irritatie van de adviseur fileerde Ikbenfrits.nl-oprichter Michiel Lensink zijn advies in de uitzending.
  2. Op twee: de Hypotheker meldt dat áls de huizenbubbel klapt, dit grote gevolgen heeft voor starters.
  3. De top drie wordt compleet gemaakt door de afdeling ‘nee’ van ING. Deze BKR-afdeling ING drijft advocaten tot wanhoop: ‘Ze maken mensen kapot’. 
  4. Op vier wederom hypotheeknieuws. Dit keer een bericht over de eerste voorzichtige verhogingen van de hypotheekrente.
  5. Op deze vijfde plaats een interview met Ellen Hensbergen van Munt Hypotheken, die vindt dat de hypotheekrente nu echt moet worden afgeschaft. 
  6. Wederom een hypotheekbericht in deze top-tien. Dit keer een artikel over het feit dat het aantal hypotheekaanvragen voor woningaankoop ‘extreem’ is gedaald. 
  7. Niet alleen hypotheekberichten en opmerkelijke interviews halen deze top-tien, ook de topvrouwen van 2021 halen het lijstje.
  8. Uiteraard mag een spraakmakende Kifid-zaak niet ontbreken. Op acht de zaak waarbij een Aflossingsblij-brief van Florius bij de ontvanger weinig vreugde teweegbrengt. Sterker nog, bij Kifid klaagt de man dat Florius in de brief van onjuiste uitgangspunten is uitgegaan. Hij noemt de brief klantonvriendelijk en heeft hierdoor veel stress ervaren.
  9. Op negen staat een fraudezaak waarbij Achmea na vijf jaar en fraude met een waarde van maar liefst 110.000 euro een leugen ontdekt in acceptatievragen met betrekking tot letselschade. De klant moet uiteindelijk alles terugbetalen, zo oordeelt Kifid.
  10. Op tien tot slot een Aegon-klant die ook de boel wilde oplichten, maar op knullige wijze door de mand valt door de metadata van de foto’s die hij aan de verzekeraar opstuurt.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.