Sterker door samenwerking; wat zijn de voordelen van KSC voor intermediairs?

Sterker door samenwerking; wat zijn de voordelen van KSC voor intermediairs?
John Vennix: "Voor jou als intermediair creëren we tijdwinst, beter rendement en de zekerheid van tevreden klanten, nu en in de toekomst."

Krediet Service Center (KSC) is de jongste serviceprovider consumptieve en zakelijke kredieten in het Nederlandse intermediaire landschap. Het bedrijf draagt ruim 100 jaar kredietervaring met zich mee. Kredietervaring die ze zowel vanuit hun commerciële binnendienst als vanuit de commerciële buitendienst met je willen delen. 'Sterker door Samenwerking' is niet voor niets hun slogan.

"Samenwerken met KSC zorgt voor een onafhankelijk advies en het beste aanbod voor je klant", begint John Vennix, commercieel directeur enthousiast met zijn verhaal. "Voor jou als intermediair creëren we tijdwinst, beter rendement en de zekerheid van tevreden klanten, nu en in de toekomst."

Eigen loket voor alle kredietaanvragen

Vennix: "Naast het invullen van de financiële wensen van je particuliere klant heeft KSC ook een eigen loket voor alle kredietaanvragen voor je zakelijke klant. Met ruim 1,3 miljoen zzp'ers in Nederland is dat een niet te onderschatten doelgroep. Een doelgroep die meer dan ooit aan je deur kan kloppen om zowel privé als zakelijk financieel geholpen te worden."

Enkele voorbeelden

Voorbeelden? Zakelijk kun je denken aan een rekening-courantfaciliteit voor extra werkkapitaal, een financial lease van kleiner werkmaterieel waaronder de bedrijfsauto of equipment lease voor het grotere werkmaterieel zoals bijvoorbeeld een hijskraan. Ook kun je je klant helpen met het sneller incasseren van zijn rekening door middel van factoring.

"De financiering van zakelijk onroerend goed voor eigen gebruik of als belegging gaan we niet uit de weg. We hebben inmiddels met een kleine 30 zakelijke kredietaanbieders een directe samenwerking", vertelt Vennix.

One stop-shopping

"One-stop-shopping als het om geld gaat, één loket voor zowel je particuliere als je zakelijke klant", besluit John Vennix. Om een klein tipje van de sluier op te lichten van dat wat KSC jou allemaal kan bieden hebben ze een flyer samengesteld. Die kun je hier downloaden:

Dit artikel is gesponsord door KSC

De AMdag was een groot succes! Lees meer artikelen die zijn verschenen rondom de AMdag in het dossier AMdag2022.

CEO van Bugs Business Arnold Barendrecht. - Foto: Nathan Reinds

'Intermediair vertrouwt op onze software'

Sure about software. Met deze missie timmert Bugs Business verder aan de weg. CEO Arnold Barendrecht: "Dat gaat over de zekerheid die je hebt en krijgt als je zakendoet met ons. Maar er zit ook 'about you' in. We staan naast jou als assurantietussenpersoon. We helpen je te ondernemen."

Fiets je longen uit je lijf, voor Giro 555.

Insurance Cycle Tour: Fiets je longen uit je lijf, voor Giro 555

Op 10 juni is het weer zover. Dan gaan we weer van start met de Insurance Cycle Tour. Ditmaal is de start in Ede, met prachtige routes over de Veluwe. Niet alleen zijn er 3 routes voor wielrenners. Ook MTB-ers hebben de keus uit 2 routes, en er is zelfs een gravelroute.

TJIP was uiteraard ook op de AMdag 2022 - met een stand en een sessie PSD2 in de praktijk (foto TJIP).

Digitalisering en persoonlijke aandacht: het kan écht

Het lijken twee tegenpolen: digitalisering en persoonlijk aandacht. Maar niets is minder waar. Ze gaan hand in hand. Want digitalisering van financiële processen werkt alleen goed als er ook een persoonlijke component in dat proces zit. Sterker, die persoonlijke touch is noodzakelijk.

Frank van der Starre: " Meer dan ooit hebben we in deze ‘anonieme en digitale tijd’ behoefte aan een menselijke benadering van zaken."

Frank van der Starre: 'Ook in 2022 bepaalt de klant (nog steeds)'

In de huidige tijd is het soms moeilijk om in te zoomen op waar het in onze markt van zakendoen werkelijk om gaat. Durven we weer terug te gaan naar de basis om te kijken hoe we betekenis kunnen geven aan de rol van dienstverlener? Met andere woorden; wat wil je voor klanten betekenen en wat mogen klanten van een dienstverlener verwachten? Meer dan ooit hebben we in deze 'anonieme en digitale tijd' behoefte aan een menselijke benadering van zaken. Door juist de klant centraal te stellen ontstaat inspiratie, interactie en uiteindelijk innovatie. Frank van der Starre van Felison Assuradeuren geeft hier zijn kijk op een klantgedreven dienstverlening.