Collegereeks AM over klantgericht innoveren in verzekeren van start

Collegereeks AM over klantgericht innoveren in verzekeren van start

AM start in september met de Collegereeks Klantgericht innoveren in Verzekeren. Deze collegereeks geeft deelnemers inzicht in de laatste ontwikkelingen op het gebied van innoveren in het algemeen en in de verzekeringsbranche in het bijzonder. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.

Meld je hier aan voor de Collegereeks Klantgericht innoveren in Verzekeren!

Veranderende tijden vragen om een nieuwe mindset, zichtbaar leiderschap en om écht innovatieve oplossingen. Deze collegereeks geeft inzicht in de laatste ontwikkelingen op het gebied van innoveren in het algemeen en in de verzekeringsbranche in het bijzonder.

Traditionele modellen staan onder druk

Uiteenlopende kansen en bedreigingen zetten het traditionele businessmodel van verzekeraars en adviseurs onder druk. Hoe innoveer je zonder het klantbelang uit het oog te verliezen? Hoe blijf je relevant en zorg je voor continuïteit van de business op de lange termijn? Waar moet de verzekeringsbranche op inzetten als het om vernieuwing gaat? Wat is het investeren waard?  

Aandacht voor trends

Tijdens de collegereeks die bij VMN media, het moederbedrijf van AM wordt gehouden, komen de volgende zaken aan de orde:

• Wat de trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van technische, digitale en sociale innovatie. 

• Waar de kansen liggen voor het leveren van toegevoegde waarde in de verzekeringssector van morgen. 

• Hoe jij voor jouw organisatie (product)ontwikkeling en - vernieuwing omzet naar concrete stappen. 

• Hoe dit succesvol binnen jouw eigen organisatie te initiëren en te implementeren.

Diverse sprekers over innovatie

Sprekers zijn: Jeroen Bartelse (innovatiemanager bij Achmea), Piet Hein Goossens (vice president consulting Insurance bij CGI), Mike Hoogveld (partner Holland Consulting Group en startup-mentor bij Nyenrode Business Universiteit), Yousri Mandour (partner en strategyconsultant bij Lobster Company), Marc Scheers (innovatiemanager bij Achmea), Stephan van Slooten (partner bij Altuïtion), Henk Volberda (professor Strategisch Management & Innovatie Universiteit Amsterdam en directeur Amsterdam Centre for Business Innovation) en Jack Vos (business innovator insurance bij Building Blocks).

Collegereeks: 6 bijeenkomsten

De collegereeks telt 6 wekelijkse bijeenkomsten onderdelen, die van 8 september tot en met 13 oktober worden gegeven. Op dit moment zijn nog enkele plaatsen vrij. Er is plaats voor maximaal twintig deelnemers om de interactie zo groot mogelijk te laten zijn.

Klik hier voor meer informatie over deze collegereeks.

Redactie

Redactie