Bijna alle fysieke evenementen zijn zeker tot eind 2020 geannuleerd als gevolg van de coronapandemie. Eerder dit jaar gingen AMinnosurance en AMhypotheken al niet door en ook de jaarlijkse AMdag is van de agenda afgehaald. Dit netwerkevent wordt echter vervangen voor De Week van AM. De laatste volle week van november staat in het teken van een groot digitale presentaties, die zijn samengevoegd tot een week vol kennisuitwisseling en netwerkmomenten voor zowel intermediair en verzekeraar als toeleverancier en geldverstrekker.
Op de bank met Jort Kelder
Op de bank met Jort is een van de aansprekende items die (bijna) elke dag terugkomen. Marc van Nuland (AON), voice-expert Maarten Lens-Fitzgerald, Geert Bouwmeester (De Goudse) en Felix Tenniglo (Independer) gaan in elk geval in gesprek met de journalist/columnist/presentator. Ook is er een live debat met de vertegenwoordigers van enkele bedrijven uit de top 100 van intermediairbedrijven. Traditioneel wordt de top 100 altijd op de AMdag bekendgemaakt. Hoewel deze nu vervalt, is er wel voor gekozen om de topbedrijven in De Week van AM voor het voetlicht te brengen.
Bloggers van AM geven hun visie op 2025
Ook voor Jurjen Oosterbaan, Theo Gommer en Jan Driessen is een rol weggelegd in De Week van AM. De bloggers/columnisten van AM werpen een blik in de toekomst en laten hun licht schijnen op de verzekeringswereld in 2025. Wat moet er veranderen? Wat gaat goed en wat kan beter? Hoe moet het verder? Wie doet het goed en wie niet?
Innovatiemanagers werpen blik in de toekomst
Jeroen Bartelse (Achmea), Folkert van der Ploeg (Aegon) en Jurgen Wildvank (Nationale-Nederlanden) kijken eveneens vooruit naar 2025. Deze innovatiemanagers geven antwoord op de vraag hoe in hun optiek de verzekeringswereld er over vijf jaar uitziet. Maar ook wat volgens hen de grootste beweging is die we gaan maken en wat dat betekent voor adviseurs.
Young InSurance in dagelijks journaal
Dagelijks is er een journaal, waaraan onder meer Young InSurance medewerking verleent. Deze bijna tweeduizend leden tellende organisatie brengt jonge professionals uit de verzekeringswereld bij elkaar en organiseert onder meer netwerkbijeenkomsten. Young InSurance is betrokken bij De Week van AM om ook de jongere generatie een gezicht te geven.
Sterk online programma met mogelijkheid tot netwerken
Kortom: De Week van AM biedt een sterk online programma met livestreams, podcasts, webinars, rondetafelgesprekken, virtuele ontmoetingen en volop mogelijkheden om te netwerken. De Week van AM vindt plaats van 23 tot en met 27 november. Deelname is gratis en aanmelden is mogelijk op de speciale website, waar het complete programma staat.