DTC Lease
AM Next Level: de aftermovie
De aftermovie van AM Next Level staat online. Bekijk hier een impressie van het event dat op 1 november is gehouden in DeFabrique in Utrecht.
De aftermovie van AM Next Level staat online. Bekijk hier een impressie van het event dat op 1 november is gehouden in DeFabrique in Utrecht.
Ontmoeting stond centraal op AM Next Level eerder deze week in DeFabrique in Utrecht. Was jij er ook? Hier een korte terugblik op deze succesvolle dag samengevat enkele tientallen afbeeldingen.
Het nieuws sloeg vorige week in als een bom: ASR neemt Aegon over. AM-hoofdredacteur Bart van de Laak spreekt op Next Level in DeFabrique in Utrecht met Jan-Pieter van der Helm van managementconsultant IG&H en Jurjen Oosterbaan (DFO) over premievolumes, wat de overname betekent voor kleinere partijen en de gevolgen voor het intermediair.
Kosten rijhulpsystemen verzekeraars geld of besparen ze juist geld? Deze vraag stond centraal tijdens het debat over mobiliteit op AM Next Level in DeFabrique in Utrecht. Mobiliteitsonderzoeker en AM-columnist Arno Onink en Frank Ruygrok, branchemanager schadeherstel bij Bovag, gingen met AM-hoofdredacteur Bart van de Laak hierover in gesprek.
Het wachten is voorbij: vandaag gaan we 'Next Level'. DeFabrique in Utrecht staat de hele dag in het teken van de vernieuwde AMdag. Vertrouwd netwerken en borrelen, maar dan nog beter. Met onder meer AM Insights 2022, het nieuwe onderzoek van AM, en het First Dates Café, een plek vol potentiële nieuwe contacten (zonder de camera's). Lees verder en ontdek wat er allemaal op het programma staat.
Miles Research is een marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in de Verzekeringssector. Daarom zijn we ook 'huisleverancier' van onderzoek voor Assurantie Magazine. Het doel daarbij is het leveren van inzichten die tot daadwerkelijke activatie leiden. Onze onderzoeken hebben geleid tot veel veranderingen in organisaties, nieuwe producten of meer tevreden klanten. Een aanvullende doelstelling is marktonderzoek (nog) leuker maken. Voor klanten, voor respondenten, maar ook voor onszelf.
Heinenoord Assuradeuren is een volmachtbedrijf. Dat is onze basis. Als volmachtbedrijf zijn wij een snelle schakel tussen u als tussenpersoon en de verzekeringsmaatschappij(en). Zo heeft u meer tijd voor commerciële activiteiten en behoudt u uw eigen identiteit.
Branchegenoten op een informele manier leren kennen, grote partijen in de sector bezoeken en vooral ook veel gezelligheid. Young InSurance kijkt terug op een geslaagde buitenlandtrip naar Kopenhagen. Vier vragen aan drie deelnemers: Vivian Hoogerwaard (manager Beroepsaansprakelijkheid bij Markel), Maartje Wijnker (cyber broker bij Marsh) en Sidney Lubbinge (claims handler bij Sedgwick).
Volgende week is het zover: Het Next Level event van AM! Wij zijn erg blij om te melden dat wij deze editie aanwezig zullen zijn. U bent van harte welkom op onze stand, standnummer 26 in de CopraLoods. Wilt u meer weten over Flyct of heeft u interesse in een samenwerking? Lees dan vooral onderstaand artikel verder.
Bij TAF zijn we van alle markten thuis. We bieden een groot assortiment zodat je goed kunt vergelijken, met scherpe prijzen. Dat is wat een XL-supermarkt aantrekkelijk maakt. Tegelijkertijd zijn persoonlijk contact, betrokkenheid en 'ouderwetse service' net zo belangrijk. TAF biedt het beste van deze twee werelden. Agelopen voorjaar tikten TAF de 600.000 actieve polissen aan. Dat betekent dat we 900.000 mensen beschermen tegen het risico van overlijden en/of arbeidsongeschiktheid.