Kifid onderzoekt klanttevredenheid bij financiële dienstverleners 

Kifid onderzoekt klanttevredenheid bij financiële dienstverleners 

In oktober 2023 onderzoekt onderzoeksbureau MarketResponse opnieuw hoe aangesloten financiële dienstverleners Kifid waarderen. Dit als opvolging van hetzelfde onderzoek in 2022. Het doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in mogelijke verbeterpunten in hoe de financieel dienstverlener de klachtbehandeling waardeert.

De uitnodiging voor deelname aan het onderzoek gaat uit naar financiële dienstverleners die in de periode september 2022 tot september 2023 contact hebben gehad met Kifid vanwege een of meerdere tegen hen gerichte klachten. De uitnodiging gaat naar de medewerkers van deze banken, verzekeraars, financieel adviseurs en overige financiële dienstverleners. De uitslag, in de vorm van kerncijfers rapporteert Kifid in haar jaarverslag.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.