Webinar: 'Voorzíe verandering: het kantoor van de toekomst'

Webinar: 'Voorzíe verandering: het kantoor van de toekomst'
Webinar: het kantoor van de toekomst

Door technologische en maatschappelijke ontwikkelingen zien adviseurs hun wereld veranderen. Corona doet daar nog een schepje bovenop. We werken massaal vanuit huis en de verwachting is dat deze trend doorzet. Als adviseur is het de kunst vooruit te kijken en in te spelen op deze nieuwe manier van werken. In een serie van twee webinars van Avéro Achmea ontdekt u hoe.

Leer alles over het kantoor van de toekomst

De kans is groot dat we niet meer terugkeren naar kantoor zoals normaal was. Hoe ziet mijn werkplek er straks uit? Hoe doe ik dat met leiderschap en teambuilding? Hoe ziet het kantoor van de toekomst eruit en wat is daar voor nodig? Dat ontdekt u op donderdag 17 juni tijdens het 1e webinar ‘Voorzíe verandering: het kantoor van de toekomst’.

Samenwerken en leiderschap

Het 2e webinar vindt plaats op donderdag 1 juli. Daarin leert u wat het nieuwe werken betekent voor samenwerken en leiderschap. Het webinar biedt praktische tips en adviezen waar je direct mee aan de slag kunt.

Aanmelden webinars

Wilt u er ook bij zijn? Schrijf u dan gratis in via onderstaande link:

Schrijf u nu gratis in  >

Whitepaper Voorzíe verandering

Bij hybride werken bepaalt de aard van het werk de locatie. Maar wat is er nodig om dit succesvol te maken voor werkgevers en werknemers? Welke vaardigheden zijn vereist? En welke betekenis krijgen eigen regie en persoonlijk leiderschap? In de gratis whitepaper ‘Voorzíe verandering’ geeft Avéro Achmea alvast enkele praktische handvatten.

Zo helpt de Vereende klanten weer naar een reguliere verzekeraar

Zo helpt de Vereende klanten weer naar een reguliere verzekeraar

De Vereende biedt een vangnet voor situaties waarin het niet mogelijk is om bij een reguliere verzekeraar terecht te kunnen. "Wij vervullen een belangrijke maatschappelijke rol door onverzekerbaarheid tegen te gaan", zegt Martin de Ruijter, senior acceptant bij de Vereende. In dit artikel belicht hij de vangnetfunctie van de organisatie en de ambitie om verzekerden uiteindelijk weer een plek te bieden bij een reguliere verzekeraar.

Hoe gaat de Vereende om met mensen met een betalingsachterstand?

Hoe gaat de Vereende om met mensen met een betalingsachterstand?

Verzekeraars kunnen, door constructief om te gaan met klanten met betalingsproblemen, eraan bijdragen dat de financiële problemen van deze groep klanten niet groter worden. Verzekeraars kunnen hen soms zelfs juist helpen deze problemen aan te pakken. Hiervoor is een protocol bij betalingsachterstanden opgesteld waarin regels voor verzekeraars in de omgang met klanten met betalingsproblemen zijn opgenomen. Het gaat daarbij onder andere om communicatie en informatievoorziening, afspraken met incassopartners, meewerken aan schuldsanering en weer verzekeren van mensen die een schuldsaneringstraject hebben doorlopen.

Optreden als bindend adviseur: hoe zit het met de aansprakelijkheid?

Optreden als bindend adviseur: hoe zit het met de aansprakelijkheid?

In de regel zal een makelaar of taxateur door één opdrachtgever worden ingeschakeld. Voor een taxateur gelden in dat geval onverkort de verenigingsregels om onpartijdig en onafhankelijk te taxeren, ondanks dat er maar één opdrachtgever is. Het kan echter ook voorkomen dat een makelaar of taxateur door meerdere partijen wordt benaderd, of door de rechtbank wordt gevraagd om (vanwege de expertise) als bindend adviseur op te treden. Hoe zit het ook alweer met de eventuele aansprakelijkheid? Cornélie Arnouts, vastgoedadvocaat & beroepsaansprakelijkheid Dentons, legt uit.

Beheerders opgelet: Wet kwaliteit incassodienstverlening in werking

Beheerders opgelet: Wet kwaliteit incassodienstverlening in werking

Op 1 april 2024 is de Wet kwaliteit incassodienstverlening (Wki) in werking getreden. In het regeerakkoord van eind 2021 is afgesproken dat incassomisstanden effectiever moeten worden bestreden. De Wki is bedoeld om de kwaliteit van de private buitengerechtelijke incassodienstverlening te verhogen en misstanden weg te nemen.