Wat betekent de week van AM voor jou?
"Ik heb er enorm veel zin in en ben er trots op dat De Goudse hoofdsponsor is. Het wordt ongetwijfeld een mooie week, met allerlei boeiende webinars en evenementen. Daarvan ga ik er zelf natuurlijk een aantal volgen, maar het gaat uiteraard om de adviseurs. De week biedt hun de kans om op een heel efficiënte manier nieuwe kennis op te doen op veel verschillende terreinen. Ik hoop dat ze geïnspireerd raken en dingen horen waar ze echt wat mee kunnen."
Hoe zorgen we ervoor de adviseurs hun relevantie in de adviesketen blijven aantonen?
"Door up-to-date te blijven en te vernieuwen. Blijven innoveren, daar gaat het om! Dat geldt zowel voor adviseurs als voor verzekeraars. Als je je meerwaarde voor de klant wilt behouden en jezelf wilt blijven bewijzen moet je slim gebruikmaken van de nieuwe technologische mogelijkheden die er zijn en gaan komen. Wij doen er bij De Goudse veel aan om die zo in te zetten dat niet alleen wij maar vooral ook de adviseurs en hun relaties er wat aan hebben. Innovatie is onmisbaar om de ijzersterke driehoek van adviseur, klant en verzekeraar ook in de toekomst ijzersterk te blijven houden."
Hoe zorg je ervoor dat je alle ontwikkelingen kunt blijven bijhouden?
"Alles bijhouden is natuurlijk onmogelijk. Maar het is wel goed om er af en toe tijd voor vrij te maken en het in te plannen. Dus zet vernieuwing gewoon in je agenda. Dat hoor ik ook vaak van adviseurs. Fysieke bijeenkomsten zijn nu niet mogelijk maar er zijn nu mooie online alternatieven, zoals De Week van AM. Volg af en toe een webinar, houd je blik open, laat je inspireren en denk na over wat dit alles betekent voor je bediening van de klant. Want dat is degene voor wie we het uiteindelijk allemaal doen."
Dit artikel is gesponsord door De Goudse Verzekeringen.