Reikhalzend werd er uitgekeken naar de introductie van Lemonade in Nederland. In april was het zover, het Amerikaans-Israëlische goudhaantje ging van start met hun inboedelverzekering Polis 2.0. Speciaal voor de Nederlandse markt werd daar een optionele dekking voor fietsendiefstal toegevoegd.
Lemonade schakelt Independer in voor distributie
Lemonade vertrouwde aanvankelijk op het eigen platform en de Lemonade-app voor de distributie. Maar in september maakte Independer bekend dat het Lemonade opneemt in hun premievergelijkingen. De vergelijkingssite krijgt een vergoeding voor elke afgesloten polis.
Stuur je vragen in!
Een half jaar na de introductie: wat heeft Lemonade geleerd over de Nederlandse verzekeringsmarkt? En wat zit er nog in de pijplijn bij de verzekeraar? Vragen waar Schreiber op in zal gaan bij zijn presentatie. Heb je ook vragen voor de Lemonade-ceo? Over Lemonade, insurtech of artificial intelligence? Stuur je vragen in via bovenstaande link en kijk op 25 november om 11:30 naar de presentatie tijdens de Week van AM.
Nog niet aangemeld? Kijk hier voor het complete programma van de Week van AM en vul het deelnameformulier in.