In 4 stappen naar toekomstgericht ondernemen

In 4 stappen naar toekomstgericht ondernemen

Specialisatie en digitalisatie bieden kansen om uw bedrijf te laten groeien. Met nieuwe proposities en doelgroepen voor meer omzet. Maar ook met een efficiëntere bedrijfsvoering en meer focus op uw toegevoegde waarde als adviseur. In de onderstaande whitepaper leest u alles over efficiënt en toekomstgericht ondernemen. "Het begint allemaal bij het doorbreken van gewoontes."

De samenleving verandert, en de verzekeringsbranche verandert mee. Als u zich goed laat informeren, leveren al die veranderingen vooral kansen op. In de whitepaper gaan we in op de verschillende mogelijkheden die u als adviseur hebt om uw onderneming nadrukkelijker te positioneren en nog verder te professionaliseren. Met aandacht voor waardecreatie, meer efficiency, nieuwe businessmodellen, en praktische ervaringen van experts.

Download nu deze whitepaper over toekomstgericht ondernemen.

Meer weten over uw mogelijkheden als toekomstgericht adviseur?  Ontdek op www.averoachmea.nl/ondernemen hoe wij u kunnen helpen bij het realiseren van groei in uw bedrijf.

Dit is een partnerbijdrage van Avéro Achmea. Bekijk hier een volledig overzicht van partnerberichten van Avéro Achmea.

Zo helpt de Vereende klanten weer naar een reguliere verzekeraar

Zo helpt de Vereende klanten weer naar een reguliere verzekeraar

De Vereende biedt een vangnet voor situaties waarin het niet mogelijk is om bij een reguliere verzekeraar terecht te kunnen. "Wij vervullen een belangrijke maatschappelijke rol door onverzekerbaarheid tegen te gaan", zegt Martin de Ruijter, senior acceptant bij de Vereende. In dit artikel belicht hij de vangnetfunctie van de organisatie en de ambitie om verzekerden uiteindelijk weer een plek te bieden bij een reguliere verzekeraar.

Pieter de Frel, CFRO De Goudse

De Goudse vergroot aandeel in mkb-financier Voordegroei

De Goudse heeft zijn belang in het financieringsplatform voor ondernemers, Voordegroei, ruim verdubbeld. De verzekeraar is sinds 2019 aandeelhouder van het platform, toen voor 10 procent. Dat is nu vergroot naar 22 procent.

Hoe gaat de Vereende om met mensen met een betalingsachterstand?

Hoe gaat de Vereende om met mensen met een betalingsachterstand?

Verzekeraars kunnen, door constructief om te gaan met klanten met betalingsproblemen, eraan bijdragen dat de financiële problemen van deze groep klanten niet groter worden. Verzekeraars kunnen hen soms zelfs juist helpen deze problemen aan te pakken. Hiervoor is een protocol bij betalingsachterstanden opgesteld waarin regels voor verzekeraars in de omgang met klanten met betalingsproblemen zijn opgenomen. Het gaat daarbij onder andere om communicatie en informatievoorziening, afspraken met incassopartners, meewerken aan schuldsanering en weer verzekeren van mensen die een schuldsaneringstraject hebben doorlopen.

ING breidt dienstverlening aan het zakelijke intermediair uit

ING breidt dienstverlening aan het zakelijke intermediair uit

Een toenemende behoefte van ondernemers om zich door een zakelijke intermediair bij te laten staan heeft ING doen besluiten haar dienstverlening aan deze tussenpersonen uit te breiden.