Hoe ziet het ideale digitale klantcontact eruit? Welke ontwikkelingen zie je die de komende jaren digitaal advies gaan vormgeven?
Bekijk hier het webinar dat te zien was op donderdag 26 november in De Week van AM:
Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact?
Hoe ziet het ideale digitale klantcontact eruit? Welke ontwikkelingen zie je die de komende jaren digitaal advies gaan vormgeven?
Bekijk hier het webinar dat te zien was op donderdag 26 november in De Week van AM:
De AFM heeft een boete van 620.000 euro aan E.J. Hogervorst opgelegd, omdat hij heeft samengewerkt met illegale vermogensbeheerder Grinta Invest. Als onderdeel hiervan heeft hij de illegale partij gepromoot, beleggers aangebracht en hen aangeraden om met grote bedragen in te stappen bij Grinta Invest.
Eén op de vier Nederlanders die lijfrentekapitaal laat uitkeren door dezelfde aanbieder, denkt dat dit verplicht is. Een kwart weet zelfs niet dat switchen naar een andere aanbieder mogelijk is. Dat blijkt uit onderzoek van Ipsos, in opdracht van Doelbeleggen.nl.
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft eind mei een pleidooi gehouden voor het verwijderen van een negatieve BKR-registratie zodra de consument schuldenvrij is, en niet pas drie jaar daarna. Ik volg dit met interesse. In reactie op de consultatie van het wetsvoorstel heeft Kifid zich kunnen vinden in de door de minister voorgestelde verkorting van de registratietermijn van vijf naar drie jaar.
De finalisten van de verkiezing CFP Financieel Planner van het Jaar 2025 zijn bekend. Van de tien genomineerden blijven er na de tweede ronde nog drie financieel planners over.