De Week van AM is hét digitale event voor verzekeraars en financiële dienstverleners. Het wordt gehouden van maandag 23 november tot en met vrijdag 27 november 2020 en is gestoeld op drie thema’s: Reimagining, AMazing en Future. Deze thema’s vormen de drie programmablokken tijdens het event.
Waarom deze drie thema’s?
Reimagining
De financiële dienstverlening is een sector met veel uitdagingen, vooral nu. Deze tijden vereisen ‘reimagining’. Nieuwe producten, nieuwe aanbieders en nieuwe risico’s bestormen de sector. De bestaande producten dienen we te vernieuwen en te herwaarderen. Wat werkt en wat moet er worden aangepast om futureproof uit deze crisis te komen? Hoe gaan we om met de bestaande samenwerkingen in de advies keten. Welke gevolgen verwachten we te zien met het nieuwe pensioenstelsel. Hoe zorgen we ervoor dat financieel adviseurs hun relevantie in de adviesketen blijven aantonen. Moeten we onszelf opnieuw uitvinden?
In het programmablok Reimagining laten AM en zijn partners zien met welke vernieuwende ontwikkelingen zij bezig zijn en hoe zij daardoor inspiratie bieden voor de hele financiële sector.
AMazing
In het programmablok AMazing ontdekken we wat deze branche zo uniek maakt. Want we vragen partners om te laten zien wat jouw onderneming nu echt AMazing maakt? Is dat de samenwerking met de ketenpartners? Is dat je state of the art IT-afdeling? De nieuwe wijze waarop je klanten optimaal bedient. In dit blok laten we zien waarom het zo goed voelt onderdeel uit te maken van deze branche. We laten zien hoe AMazing veel er mogelijk is als je samen de schouders eronder zet.
Verbaas je over de nieuwe ontwikkelingen op IT-gebied, HR, bijhouden van vakbekwaamheid en maak vanachter je beeldscherm mee welke AMazing ontwikkelingen de branche nu doormaakt.
Future
De toekomst is niet later, die is nu. We kunnen niet meer wachten op de achterblijvers en de twijfelaars. Want we gaan door, samen met onze partners laten we dat zien. We willen dieper gaan, verder kijken, hoger reiken en door samen te werken nóg sneller gaan. Kun jij alle ontwikkelingen bijbenen? Maak het mee tijdens programmablok Future in De Week van AM.
Innovatie, inspiratie en de toekomst waar we nu aan werken, staan centraal. Bijzondere technologische mogelijkheden, futurologische voorspellingen en steeds verdergaande digitalisering. Hoe futureproof is deze verzekeringsbranche. Bepaal mee welke future we samen kunnen bereiken!?
Interactieve sessies
Kom in interactieve sessies onze verzekeringsbranche opnieuw uitvinden (reimagining), ontdek wat onze branche zo uniek maakt (AMazing) en laat je verrassen door innovaties en voorspellingen (future)!
Stel jouw eigen programma samen
Je kunt zelf je programma samenstellen en de onderdelen kiezen die voor jou een ‘must see’ zijn! Volg je dagelijks het AMweb journaal gepresenteerd door Rens de Jong? Of kijk je ‘Op de bank met Jort Kelder’? Of laat je je inspireren door filosoof en hoogleraar Bas Haring?