De BAVAM-polis van de Vereende vervult vanaf haar oprichting een belangrijke rol bij ontwikkelingen rondom de zorgplicht voor en de kennisoverdracht naar haar doelgroepen. Naast de van oorsprong vaste doelgroepen: assurantieadviseurs en makelaars in onroerende zaken zijn er tegenwoordig ook steeds meer aanverwante doelgroepen te verzekeren. Denk aan de financieel planner, adviseur financieringen en hypotheken of aan de mediator.
Specifieke doelgroepen
Het feit dat wij een specifieke doelgroep hebben, zorgt voor focus op wat er in deze branche gebeurt. Onze acceptanten en schadebehandelaars zijn dan ook met recht specialisten op dat gebied. Uiteraard onderhouden wij goed contact met diverse brancheorganisaties binnen dit domein. Hierdoor blijven wij op de hoogte van de meest actuele ontwikkelingen en kunnen wij onze klanten snel en adequaat op de hoogte brengen van interessante zaken.
Ruime keuzemogelijkheden
Ons product kent veel keuze mogelijkheden qua dekking. Waar sommige aanbieders een budget-product aanbieden met geen of weinig keuze in verzekerde bedragen en/of eigen risico’s, bieden wij juist verschillende mogelijkheden. Hierdoor kunnen wij een verzekering aanbieden die perfect past bij uw behoefte en situatie.
Direct contact
Ook het direct contact, zonder tussenkomst van een adviseur, wordt zeer gewaardeerd. Bij acceptatie kunt u rechtstreeks met onze medewerkers schakelen voor een offerte op maat. Wijzigingen kunt u eenvoudig doorgeven.
Het maken van een fout is vervelend. Zeker als u daarvoor ook nog eens aansprakelijk wordt gesteld. Dan wilt u een verzekeraar die u vanaf het begin bijstaat, adviseert en te woord kan staan als u vragen heeft. U heeft dan geen behoefte aan een callcenter waar u telkens opnieuw uw verhaal moet vertellen om geholpen te worden. De BAVAM regelt dat. Bij schade heeft u een vaste jurist als aanspreekpunt. Deze kan u van het begin tot het einde bijstaan bij uw aansprakelijkstelling. Dat geeft een vertrouwd gevoel.
Vergaande dienstverlening
Misschien denkt u: 'Ik heb nooit schade, ik word nooit aansprakelijk gesteld.' Maar ook dan gaan wij verder. Ook wanneer er nog geen sprake is van een aansprakelijkstelling kunnen wij ondersteuning bieden. In sommige gevallen kan dat er zelfs toe leiden dat een aansprakelijkstelling op voorhand voorkomen kan worden.
Daarnaast speelt onze advisering een belangrijke rol. Zijn er documenten die verband kunnen houden met uw aansprakelijkheid? Dan kunnen wij kijken of wij deze voor u kunnen toetsen. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld de stroom aan documenten die begin dit jaar met betrekking tot de AVG op u af kwam. Daarbij hebben wij onze klanten zo goed mogelijk bijgestaan en geadviseerd om te voldoen aan deze nieuwe bepalingen.
Opstellen van het verweer
Als laatste, maar zeker niet onbelangrijkste, noemen wij de ondersteuning bij tuchtzaken en ook bij klachten bij Kifid. Wij kunnen u bijstaan tijdens zittingen en helpen bij het opstellen van het verweer. Voor de BAVAM-polis is het vanzelfsprekend dat dit gebeurt. Bij andere aanbieders moet u soms zelfs een toeslag betalen als u gebruik wilt maken van extra hulp en service. Daar gaat de BAVAM-polis verder dan in de markt gebruikelijk. Het is dan ook niet vreemd dat onze klanten ons jaarlijks een prima beoordeling geven in het klantonderzoek naar onze dienstverlening.
Dit is een partnerbijdrage van de Vereende. Bekijk hier een volledig overzicht van partnerberichten van de Vereende.
De Vereende verzekert de beroepsaansprakelijkheid van financieel adviseurs. Lees meer over de BAVAM-polis op Vereende.nl.