Gesponsord

Hulp bij het bespreken van arbeidsongeschiktheid

Hulp bij het bespreken van arbeidsongeschiktheid

Het bespreken van het risico op arbeidsongeschiktheid kost vaak veel uitleg en dus tijd. Daarom heeft BNP Paribas Cardif een aantal hulpmiddelen ontwikkeld. Deze kunt u gebruiken om het risico van arbeidsongeschiktheid bij uw klant onder de aandacht te brengen.

Hoe vaak komt arbeidsongeschiktheid nu voor in Nederland? Vanuit welke sectoren stromen de meeste mensen de WIA in? En hoe groot is de kans dat een 30-jarige tijdens een periode van 30 jaar in de WIA komt? Antwoord op deze vragen en meer vindt u in onze infographics. Deze hebben een neutrale uitstraling, zodat u ze onafhankelijk kunt gebruiken in uw advies. De infographics kunnen u helpen uw klant meer bewust te maken van het risico op arbeidsongeschiktheid.

Geef uitleg aan uw klant met een korte video

Om u te helpen het arbeidsongeschiktheidsrisico aan uw klant uit te leggen, hebben we een korte video ontwikkeld. Hierin ziet uw klant in twee minuten wat arbeidsongeschiktheid voor gevolgen kan hebben, hoe vaak het voorkomt en wat de meest voorkomende oorzaken zijn. Ook vertellen we welke oplossingen er mogelijk zijn om het risico af te dekken. Ook de video heeft een neutrale uitstraling, zodat u hem onafhankelijk kunt gebruiken in uw advies.

Hypotheek Aflos Verzekering

Met de Hypotheek Aflos Verzekering bieden wij een eenvoudige en duidelijke oplossing om het risico op arbeidsongeschiktheid af te dekken. De Hypotheek Aflos Verzekering lost in één keer de top van de hypotheek af op het moment dat uw klant in de WIA komt. Hierdoor dalen de maandelijkse hypotheeklasten. En verlaagt of voorkomt uw klant een mogelijke restschuld. Dit geeft financiële flexibiliteit op het moment dat hij dit goed kan gebruiken. Uw klant kan zich aanvullend voor werkloosheid verzekeren.

Korte kennisclips over de Hypotheek Aflos Verzekering

Wilt u weten hoe deze verzekering werkt en voor welke doelgroep de verzekering interessant is? Bekijk dan onze kennisclips over de Hypotheek Aflos Verzekering. Ook ziet u hoe het zit met de premie, de ww-dekking en het aanvraagproces. Elke kennisclip behandelt één onderwerp en duurt maximaal twee minuten. Zo kunt u op een leuke manier snel en eenvoudig de informatie die u zoekt tot u nemen.

Video met uitleg voor de klant

Bart en Pippa spelen de hoofdrol in onze video waarin we aan uw klant uitleggen hoe ons product werkt. Ook hier staan snelheid en eenvoud centraal. En de video is ook nog eens leuk om naar te kijken!

Bezoek onze website voor meer informatie over de Hypotheek Aflos Verzekering. Hier vindt u ook alle materialen die we in dit artikel benoemen. Aanvragen van de Hypotheek Aflos Verzekering doet u eenvoudig via de adviespakketten Adviesbox, Finix en Scenario Advies. Of via het extranet van BNP Paribas Cardif: Finagora. Hebt u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op!

Dit artikel is gesponsord door BNP Paribas Cardif.

Paul Hijmans (links): 'Onze missie is waarde en efficiency leveren voor onze klanten, zodat zij zich kunnen focussen op hun klanten en zo nog meer waarde kunnen creëren.'Gesponsord
Gesponsord

Gesponsord Met Inpact meer focus op klanten dankzij geïntegreerde tech-oplossingen

Oplossingen ontwikkelen waar de techspecialisten van advieskantoren en verzekeraars niet aan toekomen. Dat is de niche van AWI, DDi en Infofolio, die twee jaar geleden fuseerden tot het techbedrijf Inpact. "Onze missie is waarde en efficiency leveren voor onze klanten, zodat zij waarde kunnen creëren richting hun klanten."

Persoonlijk, compliant en efficiënt: de toekomst van klantcommunicatieGesponsord
Gesponsord

Gesponsord Persoonlijk, compliant en efficiënt: de toekomst van klantcommunicatie

In de verzekeringsbranche wordt volop ingezet op online mijn-omgevingen om klanten een betere en gestroomlijnde ervaring te bieden, selfservice mogelijk te maken en veelgevraagde informatie aan te bieden. Hierbij speelt het bieden van een gepersonaliseerde ervaring een grote rol. "Toch laten veel organisaties hier kansen liggen, terwijl juist de persoonlijke aanpak sterk bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid", zegt Arjan Graveland, manager service en consulting bij Postex.

Ontzorgend HR-platform helpt mkb'ers 20% besparen op loonkostenGesponsord
Gesponsord

Gesponsord Ontzorgend HR-platform helpt mkb'ers 20% besparen op loonkosten

De meeste mkb'ers hebben geen tijd of talent voor HR-zaken. Het kan ze belemmeren in hun groei, risico's opleveren, en zelfs conflicten met werknemers veroorzaken. Een nieuwe totaaloplossing garandeert een risicoloos werkgeverschap.

v.l.n.r. Klaas Wilting (Namaco), Fijko Vos (Namaco), Eric-Jan van den Berg (VKG).Gesponsord
Gesponsord

Gesponsord 'Dankzij VKG konden we met vertrouwen een portefeuille overnemen'

Adviseurs helpen, hen in hun kracht zetten en zo lokale aanspreekpunten behouden. Dat maakt VKG heel concreet met de ondersteuning via Portefeuille Match en via Full BackOffice. Daarmee kun je als adviseur opschalen, groeien en zelfs complete portefeuilles overnemen. VKG hielp onder andere Namaco in Groningen precies daarmee.