Hypotheek Visie Uden en Arnhem is nu Freek Hypotheek

Hypotheek Visie Uden en Arnhem is nu Freek Hypotheek

De vestigingen van Hypotheek Visie in Uden en Arnhem zijn per 1 januari 2020 oranje gekleurd. Deze verandering maakt dat de Freek Hypotheek Coöperatie nu actief is met 17 vestigingen. In september vorig jaar vestigde Freek zich al in Amsterdam, Amstelveen en Deventer.

In Uden en Arnhem staat Paul van der Linden aan het roer. Na 16 jaar Hypotheek Visie stapt ook hij over naar Freek. “We waren aan iets nieuws toe. Freek geeft ons vrijheid, waardoor we de ruimte krijgen om ons verder te specialiseren op het gebied van financiële planning. Ik vind het belangrijk dat we ons kunnen ontplooien.”

Paul en zijn team herkennen zich in de manier waarop Freek invulling geeft aan service en kwaliteit. “We willen onze klanten compleet ‘ontzorgen’, vooral tijdens de belangrijke momenten van het leven. En dat is precies waar de coöperatie voor staat. Die visie past ons naadloos. Na gesprekken met Dennis van Lieshout van Freek Eindhoven en Helmond was ik overtuigd. Het voelt goed!’’

Nieuw hypotheekadvieskantoor Deventer

Per 2 september 2019 is Ronald Terpstra in Deventer een Freek Hypotheek gestart. Het is een nieuw hypotheekadvieskantoor dat samenwerkt met plaatsgenoot Mercurius Makelaars. Ronald Terpstra: “Wij kiezen voor Freek omdat het concept van deze tijd is en een frisse uitstraling heeft. Daarbij is het laagdrempelig, iedereen kan bij ons terecht. Elke situatie is anders en daar handelen we ook naar. Het is verfrissend.”

Ook de vestigingen in Amsterdam-Zuidoost en Amstelveen zijn sinds september 2019 actief als Freek Hypotheek. Daarvoor werkten zij onder de naam Hypotheekshop. Beide vestigingen worden aangestuurd door Bob Groenendaal en Frank Vos.

Ambitie 30 vestigingen

“We streven naar een landelijke spreiding van Freek Hypotheek”, aldus voorzitter Aad Kraaij. Hij is dan ook blij met de komst van de nieuwe vestigingen. “Onze wens is om samen te werken met een groep van ongeveer vijftien ondernemers in dertig vestigingen. Deze wens wordt steeds meer werkelijkheid. We hebben niet de ambitie om de grootste partij te worden. Want de persoonlijke touch maakt het concept van Freek juist zo interessant.”

Persoonlijk

Freek Hypotheek is een persoonlijke hypotheekadviseur die makkelijk benaderbaar is. Freek kijkt verder dan het afsluiten van een hypotheek. Hij zorgt dat de hypotheek, de hele looptijd lang, bij de klant past.

Het bedrijf heeft nu vestigingen in Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Bodegraven, Den Bosch, Eindhoven (twee), Helmond, IJsselstein, Noordwijk, Utrecht, Voorhout en Zaandam.

De vestigingen werken samen in een coöperatie zonder winstoogmerk. Alle investeringen van de coöperatie zijn er volledig op gericht om de Freek-vestigingen in staat te stellen hun klanten optimaal te adviseren. Daarbij houdt Freek ook rekening met expats; de website is vanaf nu ook volledig in het Engels te lezen. En ook dát is uniek.

Dit artikel is gesponsord door Freek Hypotheek. 

Paul Hijmans (links): 'Onze missie is waarde en efficiency leveren voor onze klanten, zodat zij zich kunnen focussen op hun klanten en zo nog meer waarde kunnen creëren.'

Met Inpact meer focus op klanten dankzij geïntegreerde tech-oplossingen

Oplossingen ontwikkelen waar de techspecialisten van advieskantoren en verzekeraars niet aan toekomen. Dat is de niche van AWI, DDi en Infofolio, die twee jaar geleden fuseerden tot het techbedrijf Inpact. "Onze missie is waarde en efficiency leveren voor onze klanten, zodat zij waarde kunnen creëren richting hun klanten."

Persoonlijk, compliant en efficiënt: de toekomst van klantcommunicatie

Persoonlijk, compliant en efficiënt: de toekomst van klantcommunicatie

In de verzekeringsbranche wordt volop ingezet op online mijn-omgevingen om klanten een betere en gestroomlijnde ervaring te bieden, selfservice mogelijk te maken en veelgevraagde informatie aan te bieden. Hierbij speelt het bieden van een gepersonaliseerde ervaring een grote rol. "Toch laten veel organisaties hier kansen liggen, terwijl juist de persoonlijke aanpak sterk bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid", zegt Arjan Graveland, manager service en consulting bij Postex.

Ontzorgend HR-platform helpt mkb'ers 20% besparen op loonkosten

Ontzorgend HR-platform helpt mkb'ers 20% besparen op loonkosten

De meeste mkb'ers hebben geen tijd of talent voor HR-zaken. Het kan ze belemmeren in hun groei, risico's opleveren, en zelfs conflicten met werknemers veroorzaken. Een nieuwe totaaloplossing garandeert een risicoloos werkgeverschap.

v.l.n.r. Klaas Wilting (Namaco), Fijko Vos (Namaco), Eric-Jan van den Berg (VKG).

'Dankzij VKG konden we met vertrouwen een portefeuille overnemen'

Adviseurs helpen, hen in hun kracht zetten en zo lokale aanspreekpunten behouden. Dat maakt VKG heel concreet met de ondersteuning via Portefeuille Match en via Full BackOffice. Daarmee kun je als adviseur opschalen, groeien en zelfs complete portefeuilles overnemen. VKG hielp onder andere Namaco in Groningen precies daarmee.