Extra tickets voor MBA in één dag op 17 april

Extra tickets voor MBA in één dag op 17 april

Am: heeft extra tickets beschikbaar voor MBA in één dag van Ben Tiggelaar op woensdag 17 april. Het ultrakorte seminar is verder volledig uitverkocht. Verzekeringsprofessionals die zich aanmelden krijgen een masterclass die onder leiding van Henk Volberda staat cadeau.

In samenwerking met am: organiseert DenkProducties dit jaar voor het laatst MBA in één dag. Het seminar is speciaal bedoeld voor mensen die in één dag hun managementkennis willen opfrissen met inzichten die écht nuttig en relevant zijn. Acht meter managementboeken passeert in één dag de revue. Tiggelaar lukt het bovendien om ook nog praktische tips te geven waar je als verzekeringsprofessional daadwerkelijk mee uit de voeten kunt.

Verdiepingsdag op 9 mei

Aan het seminar is een verdiepingsdag voor verzekeringsprofessionals toegevoegd. De voor donderdag 9 mei geplande masterclass Strategieën voor business model innovatie: Hoe bedrijven omgaan met disruptie staat onder leiding van Prof. dr Henk W. Volberda, hoogleraar Strategisch Management & Innovation. Tijdens de masterclass voor zowel professionals bij verzekeraars als adviseurs wordt een vertaalslag naar de verzekeringspraktijk gemaakt.

Innovatiescan

Tijdens de masterclass gaat Volberda onder meer in op vragen als Hoe en wanneer moeten bedrijven hun businessmodel vernieuwen? En wat is de rol van het management hierin? Deelnemers aan de leergang voeren een zogeheten business model innovatiescan uit, die is afgestemd op hun eigen situatie, en krijgen tijdens de sessie bovendien een adviesrapport mee naar huis.

Aanmelden voor het tweedaagse event MBA in één dag kan op: MBA in één dag

Annet van den Berg

Annet van den Berg

(Eind)redacteur AM

Hoe Spotify de inspiratie is voor een verzekeraar

Hoe Spotify de inspiratie is voor een verzekeraar

Spotify, TikTok en Uber zijn misschien niet de eerste bedrijven waar je aan denkt bij verzekeringen. Toch is het succes van deze bedrijven de grootste inspiratie voor Smile Insurance. Dat vertelde Joséphine Chamoulaud op AMdag. "Je moet meer zijn als een social media platform dan een verzekeraar wanneer je de klant wilt bereiken."

Morgen is het eindelijk tijd voor AMdag 2024: dit is wat je moet weten!

Morgen is het eindelijk tijd voor AMdag 2024: dit is wat je moet weten!

Na maandenlang voorbereiden en reikhalzend uitkijken opent morgen DeFabrique te Utrecht haar deuren voor AMdag 2024. Op deze plek zetten we nog eens de belangrijkste wetenswaardigheden voor je op een rij. Praktische informatie, het dagprogramma én de borrelplannen.

Dit is het programma van het Insights Café op AMdag 2024!

Dit is het programma van het Insights Café op AMdag 2024!

Over precies zes dagen openen eindelijk de deuren van DeFabrique voor AMdag 2024! In het AM Insights Café staat een bomvol programma voor je klaar, om je te inspireren, te informeren en je aan het denken te zetten. De unieke kroegsfeer vormt het perfecte decor voor gesprekken die er écht toe doen.

AI-bewaker Deeploy: 'Invoering AI Act goed te doen, maar wacht niet te lang'

AI-bewaker Deeploy: 'Invoering AI Act goed te doen, maar wacht niet te lang'

De AI-verordening is in werking getreden en vraagt van verzekeraars dat zij actie ondernemen. Lastig? Maarten Stolk, oprichter en CEO van 'AI-waakhond' Deeploy is blij met de nieuwe regels. "Deze verordening kan Europa een competitive edge geven. We zijn misschien niet sneller, maar we bouwen straks wel betere, veiligere en duurzamere AI-systemen."