In samenwerking met am: organiseert DenkProducties dit jaar voor het laatst MBA in één dag. Het seminar is speciaal bedoeld voor mensen die in één dag hun managementkennis willen opfrissen met inzichten die écht nuttig en relevant zijn. Acht meter managementboeken passeert in één dag de revue. Tiggelaar lukt het bovendien om ook nog praktische tips te geven waar je als verzekeringsprofessional daadwerkelijk mee uit de voeten kunt.
Verdiepingsdag op 9 mei
Aan het seminar is een verdiepingsdag voor verzekeringsprofessionals toegevoegd. De voor donderdag 9 mei geplande masterclass Strategieën voor business model innovatie: Hoe bedrijven omgaan met disruptie staat onder leiding van Prof. dr Henk W. Volberda, hoogleraar Strategisch Management & Innovation. Tijdens de masterclass voor zowel professionals bij verzekeraars als adviseurs wordt een vertaalslag naar de verzekeringspraktijk gemaakt.
Innovatiescan
Tijdens de masterclass gaat Volberda onder meer in op vragen als Hoe en wanneer moeten bedrijven hun businessmodel vernieuwen? En wat is de rol van het management hierin? Deelnemers aan de leergang voeren een zogeheten business model innovatiescan uit, die is afgestemd op hun eigen situatie, en krijgen tijdens de sessie bovendien een adviesrapport mee naar huis.
Aanmelden voor het tweedaagse event MBA in één dag kan op: MBA in één dag