Ditzo is verzekeraar met beste én populairste website

Ditzo is verzekeraar met beste én populairste website

Ditzo is bij de ‘Website van het Jaar verkiezing’ in de categorie Verzekeraars dubbel in de prijzen gevallen. De ASR-dochter heeft zowel de Beste Website als de Populairste Website. In de categorie Media bleek de site van consumentenprogramma Radar het meest populair. Pricewise eindigde als populairste vergelijkingswebsite.

De Website van het Jaar verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste websites van Nederland. Tijdens de verkiezing, dit jaar de tiende editie, zijn ruim 892.000 stemmen uitgebracht. Overall winnaar was Politie.nl. De titel werd eerder gewonnen door Google (2007), Hyves (2008), AFAS Personal (2010), Tweakers (2009, 2011 en 2012), Beter Spellen (2013), Tweakers Pricewatch (2014) en Politie.nl (2015)

Twee prijzen per categorie
Het publiek koos in vierentwintig categorieën zijn favoriet, welke beoordeeld werd op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. In elke categorie zijn twee prijzen te winnen: de Beste en de Populairste Website van het Jaar. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score op kwalitatieve kenmerken. De ‘Populairste Website’ is de site met de meeste stemmen. De overall winnaar is de website met de beste relatieve beoordeling en mag zich ‘Dé Website van het Jaar’ noemen. De Website van het Jaar verkiezing is een initiatief van MetrixLab in samenwerking met Emerce.

Reageer

 
Herstel wachtwoord
Geef je e-mail adres. Een nieuw wachtwoord wordt verzonden.